Вивчаючи цей курс, студенти зрозуміють сутність і зміст менеджменту; сутність і зміст маркетингу; сутність і зміст логістики; еволюцію шкіл менеджменту; сучасні школи менеджменту; принципи ефективного управління організацією; засади самоменеджменту; системи і характеристики сучасного маркетингу; концепції, види та функції маркетингу; сутність процесу організації та контролю маркетингової і управлінської діяльності. Крім того студенти будуть вміти приймати ефективні управлінські рішення; використовувати базові інструменти управління організаціями; вміти виявити вплив різних факторів на ефективність системи управління організацією; аналізувати маркетингові ситуації; проводити маркетингові дослідження ринку; аналізувати результати маркетингових досліджень; розробляти стратегію фірми на підставі результатів ситуаційного аналізу.