- Викладач: Радченко Ірина Борисівна
Основним завданням
вивчення навчальної дисципліни «Педагогіка» є формування системи теоретичних
знань та практичних умінь, необхідних для виконання функціональних обов’язків
вчителя, викладача, педагога; розкриття становлення і розвитку педагогічної
науки, її основних категорій, системи педагогічних наук та зв’язку педагогіки з
іншими науками; опанування студентами знаннями про різні форми, методи, засоби
навчання і виховання; формування основ педагогічного мислення, здатності
осмислювати і аналізувати навчально-виховні і проблемні педагогічні ситуацій у
сім’ї, колективі; формування готовності до педагогічної праці на гностичному,
комунікативному, операційному рівнях; формування відповідального, творчого
ставлення до педагогічної діяльності; розвиток у студентів практичних вмінь, що забезпечують
творчість та ініціативу в різних видах діяльності; формування свідомого
ставлення до сутності та соціального значення педагогічної діяльності; ормування
творчої всебічно розвиненої особистості студента – майбутнього педагога

- Викладач: Пономаренко Наталія Володимирівна
Формування знань про специфіку історико-літературної процессу , сутність літературно-художніх напрямків і художніх методів, особливості літературних творів.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Історія зарубіжної літератури» є:
- вивчення специфіки літературного процесу;
- характеристика основних літературно-художніх напрямків і художніх методів;
- аналіз етапів творчості найвідоміших письменників окресленого періоду;
- вироблення навичок аналізу художніх творів, у яких найповніше відбилися основні тенденції літературного процесу.
- Викладач: Антонова Вікторія Федорівна